Rogier van der Weyden
deviantart.com
Kes:
10 K klass, november 2012
Ülesanne:
Iga õpilane valib valmispandud A2 eri värvi ja tekstuuriga paberite hulgast ühe ning peab selle oma soovi kohaselt umbes peopesa suuruseks kokkusurutud pinnaks voltima. Kui paber on uuesti lahti volditud, on igal õpilasel käes objekt, mida ta järgnevalt maalivahenditega kujutab.
Marilyn Rumberg
Gregor Semidor
Sisu, vorm:
- vaatluse järgi maalimine, maaliline pind, toonide segamine
- valguse ja varju kujutamine soojade ja külmade toonidega, paberi ruumilisuse saavutamine
- töö kompositsiooniline ülesehitus, paigutus, taust ja selle värv
- pinna mõiste
Protsess, materjal:
- valguse langemise uurimine ja analüüs
- lihtsa pinna väärtustamise kogemus
- töö järjekorra planeerimine (paberi sidumine taustaga)
- kattevärvide (guašš, akrüül) segamise ja julge pintslitöö väärtustamine
Brigitta Kannel
Anette Põldsalu
Grete Raudam
Metoodilised märkused:
- ülesande algimpulsiks oli Rogier van der Weydeni maali taustalahendus
- töid võib eksponeerida koos volditud paberobjektidega
- paberi tooni segamisel saab volditud paberit alguses värviga kõrvutadaMark Överus
Solveig Saar
No comments:
Post a Comment