Kes:
11 K klass, november 2012, ülesande viis läbi TÜ praktikant Kadi Kriit.
Maris Morel - kõik kodus vajalikud seadmed vajavad pistikuid, neid ei jätku ja juhtmed on alati sassis
Heleri Kõrge - tualeti prill-laud vajab hügieenilist puhastust
Karina Vunn - kõrvaklappide juhtmed lähevad sõlme
Eva Lenke Asszonyi - äratuskell vajaks tirisemise asemel teisi funktsioone
Ülesanne:
Etteantud olmelisele probleemile funktsionaalse lahenduse pakkumine ja selle visuaalne kujutamine.
Villu Samblik - täis sahtlitest jääb osa pealmisi pabereid ja muid asju sahtli taha kinni, tekitades seal pusasid ja kadudes ära
Sisu:
- ajurünnaku mõiste, protsessi selgitus
- individuaalne ajurünnak etteantud probleemi lahenduseks
- iga õpilase ajurünnaku tulemuste esitlus, ühine analüüs
- lahenduse visuaalne kujutamine, kogu teema katmine visuaalse materjaliga
- tekstilise ja pildilise informatsiooni kombineerimine
- disainijoonise visuaalse stilistika ja teostamise eri variandid
- kogu info paigutamine A2 lehele
- lehe teostamine vabalt valitud vahenditega
- kompositsioonilise ja informatiivse materjali (joonised+tekst, selgitused) tasakaalustatuse saavutanmine
- probleemi ja lahenduse esitlemine kaaslastele valminud joonise abil, arutelu
Ronald-Sander Lindre -
inimsilmale funktsioone lisav "klaas"
Liis Pajuväli - bussi-iste võiks olla hügieenilisem
Metoodilised täiendused:
- õpetaja valmistas kogu klassile ette olmeliste probleemide kirjeldused, õpilased valisid need loosi teel
- esitlus disinilahenduste vormistamise eri võimalustestMaarja Sildvee - võtmeid on ukse juures kotist raske üles leida
Siim-Erik Pärn - sööklas on kandikut ebamugav kasutada
No comments:
Post a Comment