Robert Mapplethorpe
Georgia O'Keefe
Malle Leis
Lauretsius
Kes:
12 K klass, september 2012
Ülesanne:
Luua maalivahendeid kasutades kompositsioon ühe lõikelille põhjal, kujutades teda õitsvana ja närbununa.
Emeri Koppel
Kauri-Romet Aadamsoo
Sisu:
- arutelu lillemaali kohast ja tähendusest kunstis ja kunstiajaloos
- näited lilli tähenduslikult kujutanud kunstnike loomingust (Georgia O'Keefe, Robert Mapplethorpe, Malle Leis, Laurentsius)
- lille kui kujundi sümboolne tähendus igapäevaelus ja kultuuris (erootika, elu ja surm)
- tööle kompositsioonilise lahenduse leidmine
- reaalse objekti kujutamine maalivahenditega
- lille eluprotsessi jälgimine ja jäädvustamine
- inetuse ja närtsimise kujutamise tähendus ja esteetika
- tervikliku teose teostamine
Marta Liisa Koit
Mihkel Kalda
Hans V. Saarepere
Vorm, tehnika, materjal:
- töötamine individuaalse maaliobjektiga
- kompositsioonilised küsimused, maalitehnilised nüansid
- formaadi valik
- diptühhoni mõiste ja komponeerimine
Silja Kerstin Rebane
Silja Kerstin Rebane
Metoodilised märkused:
- koolielus on traditsiooniliselt välja kujunenud kindlad perioodid, millal lilled objektidena on vabalt saadaval (1. september, õpetajate päev, õpetaja sünnipäev, kooliaasta lõpetamine)
- tööd hõlbustab, kui ülesande käigus lilled teibi või muu materjaliga tähistada
- kahes olekus lilled võib paigutada nii ühele kui mitmele alusele, kuid parem tulemus tuleb, ku kaks taime on paigutatud samas formaadis alusteleKati-Leen Viljamaa
Kerli Ostrov
Kerli Ostrov
No comments:
Post a Comment