Anasstassia Gutnitšenko
Stefani Blüm
Kes:
gümnaasiumi üldkunsti valikaine grupp, september 2012
Ülesanne:
Maalivahendeid kasutades kujutada oma päevasündmusi abstraktse kompositsioonina.
Kristin Reiljan
Jekaterina Gutnitšenko
Sisu:
- abstraktsuse mõiste, abstraktne kujundikeel, abstraheerimine
- konkreetse koolipäeva sündmuste analüüs, erinevate õpilaste isiklik suhe sarnastesse sündmustesse
- isikliku ja üldise suhe
- sündmuste kujundi- ja värvikeelde tõlkimine, võimaluste arutelu
- tervikliku kompositsiooni loomine
- tööde esitlus
Triinu Paide
Sten-Martin Nukki
Silver Ohlo
Vorm, tehnika, protsess:
- ajalise raamistuse loomine kompositsioonile ja kujunditele
- erineva kujuga maali võimalused, formaadi valik
- emotsioonide ja reaalsete sündmuste seostamine värvide ja vormidega
- koloriidi loomine
- maalitehnilised küsimused
Kelly Remmelgas
Martin Kilm
Kristiina Kulbok
Metoodilised märkused:
- ülesande võib seostada muusika analüüsimisega
- näiteks võib kasutada erinevate rütmiliste protsesside visuaalseid graafikuid (südamefilm)
- näiteks võib tutvustada abstraktse kunsti esindajate konkreetseid teoseid, mis väljendavad mingi reaalse sündmuse või olukorraga seotud emotsioone või struktuuri
- ülesande lõppfaasis võiks töid ühiselt võrrelda ja analüüsida
- ülesande lõppfaasis võiks töid ühiselt võrrelda ja analüüsida
Kriste Remmelgas
Joanna Jätsa
No comments:
Post a Comment